Subject: FW: Väiketalvise kinnistu liitumine elektrivõrguga, Nabala küla, Kiili vald, Harju maakond LC3317
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Mar 2025 10:23:18 +0200

From: Andres Pukka <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Sent: Monday, March 10, 2025 2:24 PM
To: Arvo Veltri <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Väiketalvise kinnistu liitumine elektrivõrguga, Nabala küla,
Kiili vald, Harju maakond LC3317

Tere

Küsiksin TRAM seisukohta proj kaablitrassi osas. Tegemist on eskiisiga
ning palun seisukohta ennem kui ülejäänud materjalid koostan.

Lugupidamisega

Andres Pukka

+372 53726646

Elram OÜ

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.